علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟
سرخط خبرها

خدمت‌رسانی خودرو‌های سوخت‌رسان سیار به زائران در ۳ مرز

  • کد خبر: ۱۸۱۷۱۶
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
  • ۱
خدمت‌رسانی خودرو‌های سوخت‌رسان سیار به زائران در ۳ مرز
همزمان با آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی شهرداری تهران خدمت‌رسانی به زائران در حوزه‌های خدماتی و حمل و نقل و ... در مرز‌ها آغاز شده و خودرو‌های سوخت‌رسان سیار در مرز‌ها مستقر هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ همزمان با آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)، ستاد اربعین شهرداری تهران بنا بر برنامه‌ریزی انجام داده در ۴ مرز و همچنین در شهر‌های نجف، کربلا و... مستقر و در کنار گروه‌های جهادی به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

پاک‌سازی ۴ هزار متر مربعی شهر نجف و نصب روزانه ۳۰۰ نگهدارنده کیسه زباله در طریق الحسین (ع)

در همین ارتباط محمدهادی علی‌احمدی؛ شهردار منطقه ۱۳ که مسئولیت مسیر ۱ طریق الحسین (ع) یک را بر عهده دارد، گفت: علاوه بر نظافت و پاک‌سازی مستمر محدوده تعیین شده از سوی نیرو‌های اعزامی شهرداری منطقه ۱۳ به کشور عراق، روزانه حدود ۳۰۰ نگهدارنده کیسه زباله تهیه و نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه این نگهدارنده‌های کیسه زباله توسط نیرو‌های معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ در ایران تهیه و ساخته شده است، افزود: این نگهدارنده‌ها با استفاده از حلقه‌های فلزی به داربست متصل می‌شوند.

علی‌احمدی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ نظافت موکب‌ها و جلوگیری از انباشت زباله در مسیر راهپیمایی اربعین و همچنین ارائه خدمات بهینه از سوی شهرداری به زائران اباعبدالله الحسین (ع) کار نصب این نگهدارنده‌های زباله در کربلا معلی انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص فعالیت نیرو‌های اعزامی به کربلا در شهر نجف در آستانه اربعین حسینی گفت: فعالیت کارگران در سه شیفت کارگری از ساعات اولیه صبح آغاز شده و تا پاسی از شب ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت نیرو‌های خدمات شهری در قالب ۳ اکیپ ده نفره افزود: روزانه ۴ هزار مترمربع از معابر خیابان شارع طوسی پاک‌سازی و نظافت می‌شود.

خدمت رسانی خودرو‌های سوخت‌رسان سیار به زائران اربعین حسینی

سعید بیگی؛ مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از استقرار ۸ خودرو سوخت‌رسان سیار برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز‌های مهران، خسروی و چزابه در روز‌های پیش رو خبر داد.

بیگی با اشاره افزایش تردد در مسیر‌های منتهی به شهر‌های مرزی در روز‌های اخیر افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت پیدو، تعداد ۸ خودرو برای سوخت‌رسانی به خودرو‌ها در مسیر‌های منتهی به مرز‌های مهران، خسروی و شلمچه به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

ساخت سایه‌بان توسط عوامل اجرایی منطقه ۳ در نقطه صفر مرزی

به گزارش تسنیم، حسین نظری؛ رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور با همراهی حسینی؛ مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار، زنگیشه؛ دبیر کمیته خدمات شهری ستاد اربعین و جمعی از مدیران معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از گذرگاه مرزی چذابه بازدید کردند.

در این بازدید نظری از ۵ هزار متر مربع سایه‌بان ساخته شده توسط عوامل اجرایی منطقه ۳ در نقطه صفر مرزی بازدید کرد.

جوانی؛ شهردار منطقه ۳ نیز در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به رضایت زائرین از ساخت سایه‌بان در این نقطه، درخواست ساخت ۶۰۰ متر مربع دیگر این سازه در خاک عراق از طرف مسئولین عراقی ارائه شده که ان‌شاءالله سعی داریم در ایام باقیمانده این مهم را نیز به اتمام برسانیم.

خدمت‌رسانی ۳ شیفته خادمین شهرداری در نجف

ابراهیم کوه‌نژاد؛ رئیس کمیته خدمات شهری قرارگاه نجف نیز گفت: خادمین خدمات شهری مناطق در سه شیف کاری ۳۰:۶ تا ۱۳، ۱۴ تا ۲۱ و ۲۱ تا ۵ صبح مشغول خدمت‌رسانی به زوار در نجف هستند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۷ تصریح کرد: امسال شهرداری منطقه ۱۷ مسئولیت قرارگاه نجف را بر عهده دارد و شهردار منطقه به عنوان مسئول قرارگاه نجف منصوب شده است. ۴ کمیته زیرمجموعه قرارگاه را تشکیل می‌دهند که شامل کمیته خدمات شهری، کمیته زیرساخت، کمیته اسکان و کمیته اجتماعی هستند.

وی افزود: از آنجا که قرارگاه نجف ورودی زائرین اربعین سیدالشهدا (ع) است، بنابراین قرارگاه مهمی است؛ به همین منظور دو جلسه حضوری با عتبه علوی و تولیت داشتیم و موضوعاتی که نیاز داشتند را با مسئولین در تهران بازگو کردیم که براساس جمع‌بندی‌ها، ۴۶۰ خادم از شهرداری تهران به این قرارگاه اعزام شدند.

کوه‌نژاد اظهار کرد: عتبه علوی ۸ پست کاری برای ما تعریف کرده که دور رینگ اطراف حرم امیرالمؤمنین (ع) است که در این پست‌ها مناطق ۱۹، ۲۰، ۴، ۱۴، ۱۲، ۱۳، ۱۸، ۷ و ۱۷ و سازمان مدیریت پسماند، نیروی خادم اعزام کردند.

رئیس کمیته خدمات شهری قرارگاه نجف گفت: خیابان امام صادق (ع) غربی و شرقی، خیابان زین‌العابدین غربی و شرقی، خیابان محیط، خیابان حمامی یا کنسولگری که کنسولگری ما در آن واقع شده، خیابان طوسی و خیابان حضرت رسول اکرم (ص) محدوده‌های پستی ما هستند که خادمین خدمات شهری مناطق در سه شیف کاری ۳۰:۶ تا ۱۳، ۱۴ تا ۲۱ و ۲۱ تا ۵ صبح مشغول خدمت‌رسانی به زوار هستند.

کوه نژاد گفت: یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی از شهرداری کرج در اختیار قرارگاه قرار گرفته که در صحن حضرت زهرا (س) مستقر شده است. همچنین حدود ۲۰۰ مخزن ۶۶۰ لیتری، ۱۷۰ مخزن ۲۴۰ لیتری و جارو، لباس و لوازم بهداشتی در اختیار ما قرار داده شده که از زحمات سازمان مدیریت پسماند قدردانی می‌کنیم که ضمن ارسال این امکانات، پشتیبانی کاملی از این قرارگاه دارند.

تاکید بر خدمت‌رسانی بیشتر به زائرین اربعین حسینی (ع)

حسین نظری؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور با حضور در منطقه مرزی مهران از سایت خدمات شهری و کمیته روابط عمومی قرارگاه مرزی مهران شهرداری منطقه ۵ بازدید و تاکید بر خدمت‌رسانی مستمربه زائرین اربعین حسینی (ع) کردند.

گفتنی است منطقه ۵ به عنوان فرمانده قرارگاه مرزی مهران در مراسم اربعین حسینی فعالیت دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
0
0
بحران سوخت اخیر کشور هم مشخص شد..‌.
درود بر این مسئولین جهادی...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->